My Example

deelnemers 2020

Inschrijven 2020

Genomineerden 2020-2011

Scan. Send. Solved.

De innovatieve manier voor gebruikers om storingen te melden. Gewoon, door met een smartphone een QR-code te scannen. In 15 seconden is de storing gemeld, inclusief foto's. Een aparte App is hiervoor niet nodig. De storing is eenvoudig digitaal door te zetten naar een reparateur, indien gewenst zelfs automatisch. Met de ingebouwde chatfunctie is communicatie tussen melder, beheerder en reparateur eenvoudig mogelijk.

De innovatieve onderdelen van MijnStoringsMelder zit in het volgende: - het op een eenvoudige manier mogelijk maken op QR-codes te koppelen aan een locatie. - het automatisch kunnen doorzetten van meldingen naar reparateurs of reeds bestaande service management systemen. - de chatfunctie tussen melder, beheerder en reparateur. - er is geen aparte App vereist.



MijnStoringsMelder

Boogschutterstraat 1
7324 AE APELDOORN
085-065 67 61
mijnstoringsmelder@connata.nl
www.mijnstoringsmelder.nl

Eindgebruikers kunnen zelf eenvoudig binnen 15 seconden een storing melden, gewoon door het inscannen van een QR-code. De beheerder ontvangt alle storingen, onderbouwd met foto’s, kent de juiste locatie van de storing en kan deze doorzetten naar een monteur. De reparateur weet wat hij nodig heeft, waar en bij wie hij moet zijn en hoe hij de eindgebruiker kan bereiken.